Grąžinimo sąlygos

I. Kokybiškų Prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

1.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti elektroninėje Parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo – pardavimo Sutarties, pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos. Raštiškas Pirkėjo pranešimas apie Sutarties atsisakymą turi būti pateiktas elektroniniu pašto adresu: info@decolight.lt.

1.2. Pirkėjas gali pasinaudoti šių Taisyklių 1.1. punkte nurodyta savo teise atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo Sutarties tik tuo atveju, jei grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus: 

1.2.1. prekė negali būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;

1.2.2. prekė turi būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje (pakuotė gali būti pakitusi tik tiek, kiek buvo būtina norint apžiūrėti prekę) ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

1.2.3. prekė turi likti su visomis prikabintomis etiketėmis.

1.3. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti (kurjeriu, paštu ar įteikiant asmeniškai) Pardavėjui adresu Nemuno g. 45, Kaunas, padengdamas visas su tuo susijusias išlaidas.

1.4. Kartu su grąžinama preke Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui užpildytą prašymo formą dėl prekės grąžinimo/keitimo (jame nurodydamas grąžinamą prekę ir savo banko sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai už grąžinamą prekę) bei pirkimą internetinėje Parduotuvėje įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą – faktūrą) bei garantinį taloną, jeigu jis buvo išduotas.

1.5. Pardavėjas, gavęs šių Taisyklių 1.1. punkte nurodytą raštišką Pirkėjo pranešimą apie prekių pirkimo – pardavimo Sutarties atsisakymą, per 5 kalendorines dienas grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus (prekių pristatymo mokestis negrąžinamas), su sąlyga, kad grąžinamos prekės atitiko šių Taisyklių 1.2. punkte nurodytus reikalavimus.

1.6. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatomis.

1.7. Šios grąžinimo nuostatos taikomos tik perkant internetu.

1.8. Garantija bet kokiai ir bet kokiame kanale įsigytai prekei netaikoma šiais atvejais:

1.8.1. jei prekė naudota nesilaikant eksploatacijos sąlygų, numatytų prekės naudojimo ir montavimo instrukcijoje;

1.8.2. jei prekė yra mechaniškai pažeista ir toks prekės arba pakuotės pažeidimas nebuvo raštu fiksuotas jos pardavimo/priėmimo metu;

1.8.3. jei gedimas atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tiekimo ar elektros tinklų sutrikimų, pastato elektros instaliacijos gedimų, netinkamų montavimo darbų ir pan.;

1.8.4. jei prekė buvo naudota ne pagal paskirtį;

1.8.5. dylančioms ir susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);

1.8.6. prekių pakuotei;

1.8.7. gedimams, kuriuos sukėlė į pakuotės ar prekės vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai, taip pat prekės korozija, oksidacija ir pan.;

1.8.8. jei gedimo priežastys yra stichinės nelaimės (žaibas, potvynis, gaisras ir t.t.) ar kiti netikėti įvykiai, dėl kurių kilimo prekės pardavėjas ar gamintojas negali būti laikomi atsakingais nei visiškai, nei iš dalies;

1.8.9. gedimams, atsiradusiems kartu su preke naudojant papildomas ar montavimo medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos.

1.9.10. jei atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;

1.9.11. jei yra pažeisti ant prietaisų, prekių ar komponentų esantys lipdukai;

1.9.12. jei prekė po jos įsigijimo buvo ardyta ar kitaip paveikta;

1.9.13. jeigu Pirkėjas negali įrodyti, kad prekė buvo nenaudota, pakabinta, sumontuota.

1.9.14. garantija taip pat nesuteikiama, jei Pirkėjas nepateikia vieno iš pirkimą patvirtinančio dokumento: kasos pajamų orderio; PVM sąskaitos-faktūros; pirkimo čekio ar pirkimo pardavimo sutarties arba jeigu pasibaigęs garantinis terminas.

1.10. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimam, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, Pirkėjas apmoka savo sąskaita.

1.11. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas Pirkėjas neatsiima prekės, po 3 mėnesių nuo remonto užbaigimo Pardavėjas turi teisę prekių nebesaugoti ir utilizuoti.

1.12. Atsiimant prekes, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę prieš jų priėmimą. Pretenzijos dėl kokybės (subraižymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai, atsiradę prekę transportuojant, surenkant, nešant ar dėl kitų Pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo nepriimamos.

1.13. Garantija galioja su pirkimo dokumentu.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top